28 Δεκ 2009

Τα διόδια της ταλαιπωρίας

Ελευθεροτυπία, Δευτέρα 28 Δεκεμβρίου 2009
Ταλαιπωρία των οδηγών στους περισσότερους σταθμούς διοδίων του εθνικού οδικού δικτύου από την παραμονή των Χριστουγέννων, οπότε ξεκίνησε η μεγάλη έξοδος από την Αθήνα και τα άλλα αστικά κέντρα.
Οι ανάδοχοι των έργων, παρά τις μεγάλες ουρές, δεν άνοιγαν τις μπάρες ώστε με την ελεύθερη διέλευση να μειώνεται ο χρόνος αναμονής, που σε ορισμένες περιπτώσεις, όπως στην Ελευσίνα, ξεπερνούσε τα 15 λεπτά. Εξαίρεση αποτέλεσε ο σταθμός στο Ζευγολατιό, αλλά για μικρό χρονικό διάστημα και όταν η ουρά κόντευε να φθάσει στον κόμβο της Αρχαίας Κορίνθου.
Το υπουργείο Υποδομών εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία ενημερώνει ότι ώς τις 4 Ιανουαρίου, και για τη διευκόλυνση των εκδρομέων, θα ελευθερωθούν και θα δοθούν στην κυκλοφορία όλες οι λωρίδες των εθνικών δρόμων που έχουν καταληφθεί για τις ανάγκες των έργων. Εξαίρεση αποτελεί η Κορίνθου - Πατρών και έξι σημεία (Καλάβρυτα, Ζαχλωρίτικα, Αίγιο, Καμάρες, Παναγοπούλα και Πλάτανος), όπου κατασκευάζονται νέες γέφυρες και σήραγγες, γι' αυτό σε μήκος που συνολικά φθάνει τα 15 χλμ. η κυκλοφορία γίνεται σε μία λωρίδα ανά κατεύθυνση. Παρά την ανακοίνωση, τουλάχιστον στην Αθηνών - Κορίνθου εξακολουθεί η κατάληψη μίας λωρίδας και στα δύο ρεύματα, σε μήκος περίπου 20 χλμ. αμέσως μετά τα διόδια Ελευσίνας και την έξοδο της Κακιάς Σκάλας, για την τοποθέτηση νέων στηθαίων ασφαλείας στον άξονα του δρόμου. Η κοινοπραξία που έχει αναλάβει τα έργα στην Αθηνών - Πατρών έχει αναγγείλει αυξήσεις στα διόδια από τις αρχές Ιανουαρίου, χωρίς όμως συγκεκριμένη ημερομηνία εφαρμογής των μέτρων.
Πάντως, στο Αιγίνιο Πιερίας, όπου οι ανάδοχοι των έργων στο τμήμα Ράχες Μαλιακού - Κλειδί Ημαθίας ετοίμαζαν να ανοίξουν νέο σταθμό διοδίων, ειδοποιήθηκαν από το υπουργείο Υποδομών να ακυρώσουν τα σχέδιά τους για ένα εξάμηνο και μέχρι να εκπληρώσουν τις συμβατικές τους υποχρεώσεις. Πρόκειται για την εργολαβία που περιλαμβάνει το επίμαχο τμήμα των Τεμπών, στο οποίο σημειώθηκε η φονική κατολίσθηση.
Με απόφαση του Δημ. Ρέππα, διατίθενται 13,5 εκατ. ευρώ στις περιφέρειες Θεσσαλίας, Δυτικής και Κεντρικής Μακεδονίας για έργα εκχιονισμού και βελτιώσεις στους άξονες Γυρτώνη - Τύρναβος - Ελασσόνα - Αγιος Δημήτριος - Κατερίνη, Γυρτώνη - Τύρναβος -Ελασσόνα - Κοζάνη - είσοδος Εγνατίας και Λάρισα - Τρίκαλα - Καλαμπάκα - Παναγιά, που χρησιμοποιούνται για την παράκαμψη της εθνικής οδού λόγω των προβλημάτων στα Τέμπη.
Χ.ΤΖ.
πηγή:http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=115799


-----------------------------------------------------------------
ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΑΠΟ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΤΟΥ BLOG

Στις 24/12/2009 στις 1.30 το μεσημέρι στα διόδια της Ελευσίνας με κατεύθυνση προς Κόρινθο. Προχωρούσαμε πολύ αργά και όταν έφτασε η σειρά μου, με ενημέρωσε ότι το μηχάνημα που κόβει αποδείξεις είχε χαλάσει και με ρώτησε αν ήθελα ιδιόχειρη απόδειξη ή αν ήθελα να πληρώσω χωρίς απόδειξη.
Της απάντησα ότι δεν είναι δυνατόν να πληρώσω χωρίς απόδειξη αλλά, ούτε και να περιμένω την ιδιόχειρη εγώ και τόσοι άλλοι πίσω μου παραμονή Χριστουγέννων.
Αυτή επέμενε ότι αυτές ήταν οι επιλογές μου και με ξαναρώτησε αν θέλω απόδειξη ή όχι.

Της είπα να ανοίξει την μπάρα χωρίς να πληρώσουμε μέχρι να το φτιάξουν κι αυτή ξανά αρνήθηκε.
Στο τέλος προτίμησα να πληρώσω χωρίς απόδειξη για να μην αργώ άλλο. Φαντάζομαι οτι και πολλοί άλλοι θα αντέδρασαν σαν και εμένα (πλήρωσαν χωρίς απόδειξη) για να μην αργήσουν άλλο.
Και ερωτώ, αυτό δεν ήταν παράνομο; Και πόσοι άλλοι εκείνη την ώρα δεν πήραν ιδιόχειρη απόδειξη σαν εμένα για να μην αργήσουν;;
Δέχονταν χρήματα χωρίς απόδειξη για να μας ανοίξουν την μπάρα!!!