27 Δεκ 2009

Το τελευταίο αντίο!

Τα μέλη του συντονιστικού Επιτροπών αγώνα φορέων και κατοίκων Βόρειας Αττικής κατά των διοδίων , εκφράζουν τα θερμά τους συλλυπητήρια στον σύντροφο και συναγωνιστή Πέτρο Θωμά (δάσκαλο και κοινωνικό αγωνιστή , μέλος του Συντονιστικού ) και στην Οικογενιά του για τον άδικο χαμό του πολυαγαπημένου 24χρονου γιου τους Γιώργου, σε τροχαίο ατύχημα.

Στην κηδεία, που έγινε το Σάββατο 26-12-09 στον Ωρωπό , παραβρέθηκε σύσσωμη η τοπική κοινωνία , φίλοι του Γιώργου και απλοί άνθρωποι από όλες τις γύρω κοινότητες που συμμετέχουν στα κινήματα κατά της μόλυνσης του Ασωπού και ενάντια στα Διόδια.

Τα τελευταία χρόνια είναι δυστυχώς πολλά τα θύματα, ανάμεσα σε νέους, που θρηνεί η τοπική κοινωνία του Ωρωπού , εξαιτίας τροχαίων ατυχημάτων.

Καλό ταξίδι Γιώργο
....................................................................

Ο Πέτρος Θώμας στο γιο του Γιώργο .... 26 Δεκεμβρη 2009


Γιέ μου ,αγόρι μου δεν μπορω να σου πω πόσες μέρες και νύχτες θα χρειαζομουνα για να σου αφηγηθώ πόσοι ειναι σήμερα μαζί σου στο τελευταιο σου ταξίδι....
Γιέ μου σε θυμόμαστε εγω και η μήτέρα σου απο μίκρο να αναζητάς πάντα να αναπνευσεις ελευθερο αέρα και να εισαι πάντα ΟΡΘΙΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΨΗΛΑ.
Δεν μπορουσες να αντεξεις την μιζέρια της κοινωνιας ησουν ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΠΝΕΥΜΑ και ΠΕΤΑΓΕΣ ΣΑΝ ΑΕΤΟΣ είτε πάνω στην 1000αρα μηχανή σου είτε στα βουνα της Κρήτης και της Πελοποννήσου!
Τώρα που θα συναντησεις τους φίλους σου τον Κώστα, τον Μηνά, την Πελαγία.....θα μπορειτε να συζητάτε για πάντα.
Καλο ταξίδι ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ και να ξέρεις οτι εδώ εμεις θα συνεχίζουμε να είμαστε μίζεροι μέσα στην καθημερινοτητα μας....