8 Φεβ 2014

Απειλές σε όσους αδυνατούν να πληρώσουν τα διόδια

Ο Μ. Χρυσοχοΐδης, κάνοντας το μαύρο - άσπρο,
 ταύτισε το δημόσιο συμφέρον με τα συμφέροντα των εργολάβων
Με επίθεση στον δήμαρχο Ωρωπού και απειλές κατά των πολιτών που αδυνατούν να πληρώσουν τα πανάκριβα διόδια ο υπουργός Υποδομών Μιχάλης Χρυσοχοΐδης επιχείρησε χθες να αποκρύψει την ανάληψη όλων των υποχρεώσεων εργολάβων και τραπεζών από το Ελληνικό Δημόσιο με τις αναθεωρημένες συμβάσεις παραχώρησης που ψηφίστηκαν τον Νοέμβριο.

Έτσι σε συνέντευξη Τύπου χθες, αποσιωπώντας το γεγονός ότι οι μοναδικοί όροι των συμβάσεων παραχώρησης του 2007 που τηρούνται ευλαβικά είναι αυτοί που προβλέπουν εξοντωτικές αυξήσεις στις τιμές των διοδίων, χωρίς να έχει παραδοθεί ούτε μέτρο νέου αυτοκινητοδρόμου, είπε το αμίμητο: στις αναθεωρημένες συμβάσεις "δεν υπάρχει καμία αναφορά στα διόδια".

Την ίδια ώρα δε που υποστήριζε ότι η αδικία για τους κατοίκους Ωρωπού διορθώθηκε και θα πληρώνουν στα διόδια Αφιδνών 2,10 ευρώ, χωρίς καμία αύξηση για τα Ι.Χ., αντί για τα 3,35 που ισχύουν από την Πέμπτη, η εξειδίκευση που... ακολούθησε αποδεικνύει άλλο. Όπως είπε ο Μ. Χρυσοχοΐδης: "Αντί λοιπόν ο δήμαρχος να βγάζει ανακοινώσεις και να ξεσηκώνει τον κόσμο για τα μικροεκλογικά του συμφέροντα, καλά θα κάνει να πάει να εξυπηρετήσει τους δημότες του, να οργανώσει το ΚΕΠ, να μοιράσει στον κόσμο πομποδέκτες, σε συνεννόηση με τον παραχωρησιούχο, για να μην πληρώνουν οι κάτοικοι τζάμπα λεφτά".

Στη συνέχεια, κάνοντας το μαύρο - άσπρο, ταύτισε το δημόσιο συμφέρον με τα συμφέροντα των εργολάβων απειλώντας τους πολίτες που θα αρνηθούν να πληρώσουν διόδια με διώξεις, αναφέροντας χαρακτηριστικά: "Οι αυτοκινητόδρομοι είναι περιουσία του ελληνικού λαού. Χρήματα που έχουν προέλθει από τα χρήματα των φορολογουμένων. Όσοι τους χρησιμοποιούν, οι χρήστες, πληρώνουν το αναλογούν τίμημα. Όποιος δεν πληρώνει, ή εμποδίζει τη λειτουργία, ή μπλοκάρει τα διόδια κλέβει τους φορολογούμενους. Θα διωχθεί αστικά και ποινικά. Θα υπερασπίσουμε τα δικαιώματα των πολιτών, των πολλών. Θα προασπίσουμε το δημόσιο συμφέρον. Δεν είναι ανεκτές οι συμπεριφορές που έχουν δημιουργήσει προβλήματα στο παρελθόν, με αποτέλεσμα να καλείται ο Έλληνας φορολογούμενος να πληρώνει αποζημιώσεις στις παραχωρήσεις, γιατί αυτές οι συνέπειες έχουν συνέπεια τη μεταφορά πολλαπλού κόστους στο κοινωνικό σύνολο".

Για το γεγονός ότι τα έργα σταμάτησαν πάνω από δύο χρόνια με ευθύνη των τραπεζών και των εργολάβων και την επανεκκίνησή τους πληρώνει με πολλά δισ. ο φορολογούμενος διά της κάλυψης του χρηματοδοτικού κενού ή με την πληρωμή πανάκριβων διοδίων, τσιμουδιά.


Πηγή: