19 Απρ 2017

Κάλεσμα Παρέμβασης

Την Τριτη 25 Απριλίου  θα συζητηθεί στο Περιφερειακό Συμβούλιο Αττικής  στο αµφιθέατρο του Υπουργείου Υποδοµών και Μεταφορών (Αναστάσεως 2 και Τσιγάντε, Παπάγου-Χολαργός) με ΠΡΩΤΟ θέμα: «∆ιόδια στο Οδικό ∆ίκτυο χωρικής αρµοδιότητας Περιφέρειας
Αττικής»., οπού μετά  και τη θετική γνωμοδότηση του υπουργείου περιβάλλοντος για τα ηλεκτρονικά διόδια στην Αττική, είναι θέμα χρόνου να δούμε τα διόδια (οχι τα κουβούκλια) σε Μεταμόρφωση, Κηφισιά και Άγιο Στέφανο και φυσικά σε λίγο θα τα "δούμε" ΠΑΝΤΟΥ!!!


ΘΑ ΤΑ ΔΕΧΤΟΥΜΕ;

ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ 25 ΑΠΡΙΛΙΟΥ στις 3.00μ.μ
στο Περιφερειακό Συμβούλιο Αττικής
λέμε
ΟΧΙ  σε ΝΕΑ αλλα και σε ΠΑΛΙΑ  ΔΙΟΔΙΑ  στην ΑΤΤΙΚΗ



Είναι προφανής ο στόχος των εταιρειών να εκμεταλλευτούν τις αναγκαστικές μέσω του αυτοκινητόδρομου τοπικές μετακινήσεις.


Η Β.Α.Αττική  που παραμένει κυριολεκτικά αποκλεισμένη με το Δήμο Ωρωπού να έχει μέσα στα όρια του , 8 σταθμούς διοδίων(!), οι κάτοικοι, οι εργαζόμενοι κι οι επισκέπτες, υποχρεώνονται για την καθημερινή τους μετακίνηση, είτε να πληρώνουν 2 μισθούς το χρόνο σε διόδια, είτε να ταλαιπωρούνται εξωφρενικά και να ρισκάρουν τις ζωές τους κυριολεκτικά στους επικίνδυνους καρόδρομους-παράδρομους.

 Στο τμήμα της Ε.Ο από Μεταμόρφωση μέχρι τα όρια του Νομού Αττικής η σύμβαση παραχώρησης προβλέπει εκτός από τους ήδη εγκατεστημένους σε Αφίδνες, Καπανδρίτι, Μαλακάσα ,Αυλώνα, την εγκατάσταση άλλων 8 σταθμών διοδίων σε Μεταμόρφωση, κόμβο Καλυφτάκη, Βαρυπόμπη και Αγ.Στέφανο.

Οι ελληνικοί αυτοκινητόδρομοι έχουν μετατραπεί από δημόσιο κοινωνικό αγαθό στρατηγικής σημασίας σε εμπόρευμα-μέσο κερδοσκοπίας εργολάβων και τραπεζών.

 Είμαστε η μόνη χώρα όπου επιβάλλονται διόδια σε έτοιμους δρόμους που τους πληρώναμε  επί χρόνια, με σκοπό να κατασκευαστούν άλλοι αυτοκινητόδρομοι, σε άλλη περιοχή της χώρας.
 Είμαστε η χώρα με το ήδη ακριβότερο κόστος κατασκευής αυτοκινητόδρομου ανά χιλιόμετρο και με τις συμβάσεις αυτές καλούμαστε να πληρώσουμε κόστος πολλαπλάσιο από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο.
 Είμαστε η χώρα όπου οι εργολάβοι αναλαμβάνουν τα έργα με ίδια κεφάλαια χρηματοδότησης που δεν ξεπερνούν το 10% του προϋπολογισμού και τα έργα πληρώνονται από την προείσπραξη των διοδίων, τα δάνεια και το Δημόσιο.

Σύμφωνα με αυτές τις συμβάσεις, τα έργα δεν ελέγχονται από υπηρεσίες επίβλεψης του Δημοσίου, αλλά καθήκοντα ελέγχου, επίβλεψης πιστοποιήσεων και  αδειοδοτήσεων αναλαμβάνει ο “ανεξάρτητος μηχανικός”, δηλαδή άλλη μια τεχνική εταιρεία, της οποίας τα συμφέροντα θα μπορούσαν -χωρίς αντικειμενική δέσμευση- να ταυτίζονται με αυτά της ελεγχόμενης εταιρείας
 Για την κάμψη των αντιστάσεων και των δίκαιων αγώνων των πολιτών ενάντια σε αυτήν τη ζοφερή πραγματικότητα, οι εταιρείες με τη συνδρομή των μνημονιακών κυβερνήσεων, συνεχίζουν τις διώξεις εναντίον εκατοντάδων πολιτών που συμμετείχαν στο κίνημα ενάντια στα διόδια, μέσω εξοντωτικών προστίμων, διαταγών πληρωμής, αγωγών και ποινικών διώξεων.

-Λέμε όχι στην τοποθέτηση νέων πλευρικών διοδίων στους κόμβους Βαρυμπόμπης και Αγ.Στεφάνου, αλλά και σε κάθε προσπάθεια για νέα διόδια στο Εθνικό δίκτυο που είναι στην Περιφέρεια Αττικής.
-Ζητάμε την απομάκρυνση των ήδη εγκαταστημένων διοδίων εντός του Νομού Αττικής.
-Απαιτούμε τη ριζική αναθεώρηση ή κατάργηση των συμβάσεων παραχώρησης των εθνικών μας δρόμων  διότι και οι δρόμοι είναι και πρέπει να παραμείνουν δημόσιο κοινωνικό αγαθό.

-Απαιτούμε να σταματήσουν όλες οι ποινικές και οικονομικές διώξεις που έχουν ασκηθεί εναντίον πολιτών και αιρετών δημάρχων, δημοτικών συμβούλων κλπ, που συμμετέχουν στα κινήματα ενάντια στα διόδια και τασσόμαστε στο πλευρό τους.
-Αναλαμβάνουμε την πρωτοβουλία για τη δημιουργία μιας Παναττικής Συντονιστικής Επιτροπής αγώνα για να φύγουν τα διόδια από την Αττική.